уторак, 19. септембар 2017.

Pitanja

Budim se, novo je jutro. Muci me glavobolja. Bila je to teska noc a dan ce biti jos tezi. Nakupilo se toliko toga, suze su same potekle. Nisi razumio, nijednu rijec, nijednu suzu.
Pitao si sta mi je, pitao zasto placem. Zar je trebalo da ti objasnjavam svoje suze ? Zar je trebalo da objasnjavam svoju bol ? Zar me tako malo poznajes ?
Muci me ova glavobolja. Tak pritisak u glavi je tesko podnosljiv. Boli me svaki dio tijela. Boli me srce i dusa. Muce me pitanja. Roje se, jedno za drugim a ne znam kako da odgovorim na njih. Zapravo, plasim se odgovora.
Ko smo, zapravo, ti i ja ? Ko si ti ? Jesi li ti onaj covjek zbog koga mi je tijelo zatreperilo, kome sam se prepustila bez razmisljanja, kome sam oprostila i ono sto se ne oprasta. Jesi li ti onaj covjek zbog koga sam zaboravila ko sam JA ? Gdje je taj voljeni muskarac, gdje je se sakrio ?
Puno je pitanja a odgovori su teski i surovi, i plase me. Plasi me njihov ishod.
Sacekacu da prodje ova glavobolja, mozda onda sve bude jednostavnije.
Mozda i mi tada ne budemo toliko komplikovani....

Нема коментара:

Постави коментар